Vengma, hiç bir partinin borazanı değildir. Hiç bir partinin düşmanı da değidir. Kürt partilerinin doğru politikalarını destekler, yanlış politikalarını eleştirerek yol göstermeye çalışır.

Karasu Ve PKK nin Geldiği Yer

PEKİ MUSTAFA KARASU, BAĞIMSIZLIK İLANINI TANIMADIĞINIZA GÖRE, NE YAPACAKSINIZ? KERKÜK TEKİ GİBİ İRAN VE TÜRKİYE YE BUYRUN DİYEREK KÜRDİSTAN I İSTİKRARSIZLAŞTIRACAKSINIZ. SÖMÜRGECİLİK VE İŞGAL ALANINI GENİŞLETECEKSİZİN. YAŞASIN APO NUN TÜRKYELİLİK ÇİZGİSİ , TÜRK BAYRAĞI BİZİM BAYRAĞIMIZDIR DİYEREK, TÜRK BAYRAĞI İLE YÜRÜYÜŞE GEÇECEKSİNİZ.

HDP MİLİTVEKİLİ SİBEL YİĞİTALP IN DEDİĞİ GİBİ;”BAĞIMSIZLIKÇI KÜRDİSTANLILARA KARŞI SÖMÜRGECİ TÜRK VE İRAN DEVLETLERİ İLE BİRLİKTE SAVAŞACAKSINIZ.

ÖNCE KÜRDİSTAN NIN KUZEYİNDE BAĞIMSIZLIK STRATEJİSİNİ SAVUNAN KÜRT ÖRGÜTLERİNİN TAMAMININ AJAN VE HAİN OLDUĞUNU SÖYLEYEREK, DEVLETLE BİRLİKTE TASFİYE ETTİNİZ.

Av. Medeni Ayhan, Dr. Said, Koçer Ferhat (Beyaz Gömlekli)

BUNUNLA BİRLİKTE PKK İÇİNDE BAĞIMSIZLIK STRATEJİSİNİ ESAS ALAN GERÇEK YURTSEVER DEVRİMCİ KADROLARI DA APO YU TASFİYE ETMEK İSTİYORLAR, REFORMİSTLER, AJANLAR DİYE TASFİYE ETTİNİZ, KADRO BIRAKMADINIZ.

SONRA DA APO NUN KÜRDİSTAN YURTSEVERLİĞİNİ VE DEVRİMİNİ TASFİYEYE ETMEYE YÖNELEN “TÜRKİYELİLİK, ORTAK VATAN, DEMOKRATİK TÜRKİYE ” ÇİZGİSİNDE SÖMÜRGECİ DEVLETLERİN BÜTÜN KABUL VE REFERANSLARINI KÜRTLERE YEDİRMEYE ÇALIŞARAK, İDEOLOJİK POLİTİK YOZLAŞMIŞLIĞINIZI KÜRDİSTAN ULUSUNA YEDİRMEYE ÇALIŞIYORSUNUZ.

KÜRTLERİN KANI İLE YENİ TARİH VE KOŞULLARDA TÜRKİYE, İRAN, SURİYE VE IRAK SÖMÜRGECİ DEVLETLERİNİN GERİCİ SÖMÜRGE SİSTEMLERİNİ YENİDEN ÜRETİYORSUNUZ.

PKK DEKİ MİLİTANLAR APO VE BAŞKANLIK KONSEYİ İLE SİSTEMLERİNİN TUTSAĞI DURUMUNA DÜŞÜRDÜNÜZ, DAĞA ÇIKIŞ NEDENLERİNE YABANCILAŞTIRDINIZ, İRADESİZLEŞTİRDİNİZ.

ÖRGÜT PROGRAMINIZI DEĞER YARGI SİSTEMİNİZİ ÇİZGİ BAĞIMSIZLIĞINIZI, HAREKET ÖZGÜRLÜĞÜNÜZÜ APO NUN TÜRK DEVLETİNE TESLİM OLMASI VE APO YU ESAS ALMAYA DEVAM ETMENİZ NEDENİ İLE KAYB ETTİNİZ.

APO NUN KİŞİLİĞİNDE, ANLAYIŞINDA VE DURUŞUNDA YENİLMEYİ KABUL ETTİNİZ.

ULUS DIŞI BİR ÇİZGİNİZ OLMASINA RAĞMEN, ULUSAL BİRLİKTEN BAHSETMEMENİZ TRAJİ KOMİKTİR. BU ÇİZGİ VE ZİHNİNİZ İLE ULUSAL BİRLİĞİ ENGELLEMEK İÇİN ALANLARDASINIZ.

BU ÇİZGİNİZ NEDENİ İLE ULUSAL BİRLİK GERÇEKLEŞMEZ. APO TÜRİKYE NİN DENİTİMNDE VE KANDİL İRAN NIN DENETİMİNDEDİR.

PKK DE ORTAYA ÇIKAN ÇELİŞKİLER İKİ SÖMÜRGECİ DEVLETİN NADİREN UZLAŞMADIĞI KONULAR KADARDIR.

ONLAR DA ULUSAL OLMANIZA VE ULASAL BİRLİK OLUŞTURMANIZA İZİN VERMEZ, SİZİNDE ÖZGÜR İRADENİZ YOKTUR.

YARIM YÜZYILDA BİR VEYA YÜZ YILDA BİR KÜRDİSTAN USULU İÇİN ORTAYA ÇIKAN BÖLGESEL VE ULUSLARARASI KOŞULLARDAN YARARLANMAMA NEDENLERİNİN BAŞINDA APO VE PKK SİNİN ULUS DIŞI İDEOLOJİK POLİTİK ÇİZGİSİ GELMEKTEDİR.

BU ÇİZGİNİZİ TERK EDİN Kİ ÜLKEMİZ KÜRDİSTAN A VE KÜRDİSTAN ULUSUNA ZARAR VERMEYİN

6 Yorum
  1. Simko Engizek diyor

    Ben Kürdistan’da bagimsizlik ve demokrasiye öncülük etmekte olan Partiya Karkeren Kürdistan örgütünün bir üyesiyim. Basindan beri bu hareketin faaliyetlerinde bulundum.

    SEROKE NETEWI NE MIR HAYRI DURMUS

    Çünkü gelisti bu hareket, hem de gelisiyordu. Bir yere birisi gidiyordu, biraz propaganda yapiyordu, bir bakiyorduk bütün gençlik bizden yana olmus, tüm köylü bizden yana olmus, tüm köylülük bizden yana olmus. O zaman bu hareketi sevmeyenler, hareketi karalamak, çamur atmak için böyle bir isim uydurdular. Apoculukta zaten bizi tek kisiye bagli göstermek gibi bir seydi. Halbuki biz bir insana falan bagli degiliz. Abdullah yoksa, bu hareket yoktur diye bir sey yoktur. Abdullah’in kendisi de bu hareketin bir insanidir. Durum budur. Böyle bir sey de yok. Ayrica, bu iddianamede öyle bir genel görünüm var ki, sanki biz halki zorla bu harekete sokmusuz. Gönüllü idiler. Marksizm’de de öyle bir sey yok zaten, devrimciligimizde bunu gerektirir bizim. Biz kimseyi zorlamadik. Burada bazilari tanik diye çikartilip diyor ki; “bana silah çekti falan veyahut su oldu, bu oldu. Hayir, böyle bir sey yok. Biz ne kimseden zorla para istedik, ne zorla sunu yap dedik, ne de zorla sen bu hareketten olacaksin dedik. Zorla bir insani bizimle beraber çalistirmak mümkün degil; ama biz ikna ettik, ikna etmeye çalistik. 3 saatte ikna ediyorsak 3 saatte, 300 saatte ikna edilmesi gerekiyorsa bir insanin üçyüz saat ugrastik. Yani, insanlarla ugrasiyorduk. Insanlarin bizimle beraber hareket etmesi için ugrasiyorduk, benim de ugrastigim bir alan.

    KEMAL PIR

  2. Simko Engizek diyor

    ez bi xwe tene bi hevra u digel hevalen u hogiren min ji bo azad u serxwebun kurdistane meşim,kar bikim,biparezim u ki diji serxwebun kurdistane he ye ez bi xwe wî diji şer bikim.”

    SEROKE NETEWI NE MIR MAZLUM DOGAN

  3. Simko Engizek diyor

    Açıktır ki hareketimizin ulusal bağımsızlığı reddetmesi, bağlı kaldığı programı reddetmesi manasına gelecektir. Bu ise örgütsel varlığının inkarı demektir. Oysa ileride değinildiği gibi, PKK, Kürdistan´da ulusal bağımsızlığın sağlanması demokratik devrimin gerçekleştirilmesi ve sosyalizmin inşası gibi tarihi görevleri yerine getirmek için kurulmuş bir örgüttür, ve amacına ulaşıncaya kadar örgütsel varlığını koruyacaktır. Kısaca PKK´nin ulusal bağımsızlık ilkesinden vaz geçmesi olanaksızdır.”

    SEROKE NETEWI NE MIR MAZLUM DOGAN

  4. Simko Engizek diyor

    Batman o dönemde oldugu gibi simdi de büyük bir isçi kentidir. Batman’da genis bir kitle temeli olusturabilmek, her siyasi organizasyonu özellikle, ben isçi sinifini temsil etme iddiasindayim diyenlerin arzusudur, amacidir. Bir ara benden önce Haki arkadas Batman’a gelmis; fakat Kürtçe bilmedigi için ve Batman’daki burjuva milliyetçileri tarafindan da bu Türk’tür burada ne ariyor, iste bu hem Türk’tür hem Kürtçülük yapiyor biçimindeki suçlama ile karsi karsiya kaldigi için Batman’i terk etmek zorunda kalmisti. Daha dogrusu Batman’i terk etmeden önce bana Kürt­çe bilen bir arkadas falan yok mu yanima gelsin biçiminde bir arzu belirtmisti. Ben bunu duydum, çirpindim illa Haki’nin yanima gidecegim, beni birakin gideyim falan diye; fakat Haki kendisi Batman’i terk etti. Ben Haki’ye söyledim iste beni gönder dedim, yalniz o da henüz yeni oldugum, tecrübesiz oldugum için hem agir olabilecek bir görevin altina, bir sorumlulugun altina girip ezilmemden korkuyor, hem de sevkimi, heyecanimi kirmak istemiyordu, “sen bilirsin” dedi. Ben 76 sonlarina dogruydu valizimi topladim, ailemden kopardigim parayi da alarak o zaman pek fazla sayilmazdi her halde 500 lira paraydi, Güney illerine geldim. Duyuyordum Ceylanpinar’da ne olacak, iste fasizm konusunda bir seminer verecek, ben arabaya atliyorum Ceylanpinar’a gidiyordum, kahvede oturuyordum birinin yaninda iste yahut TOB-DER’de oturuyordum. Bazi kisilerle bireysel ahbaplik, dostluk kurarak, mümkünse evinde yatmaya çalisiyordum. Ertesi gün seminere katiliyor, bildigim görüsleri savunuyordum. Böyle turist gibi geziyordum.1977’ye dogru artik ben Batman’da kalmaya, basladim. Sik sik Batman’a gidiyordum, bir hafta kaliyordum, 3 gün kaliyordum, 5 gün kaliyordum.

    Bazen disarida kaldigim da oldu. Yani yaz aylarina dogru. Nisan ayina dogru yatacak ev bulamiyordum, yemek de bulamiyordum; ne yapiyordum, disarida yatiyordum. Ama diyelim ben TÖB-DER’e gidip oturuyorum, ya da Lis-Der var gidip oturuyordum, aksama dogru oluyor bir genç, bir delikanli “agabey bu gece bizim eve gidelim” diyorsa, hiç firsati kaçirmiyor, direkt onlarin evine gidiyordum. Ertesi gün davetsiz olarak gittigim de oluyordu. Yani zar zor idare ederek kalmaya, propaganda yapmaya çalisiyordum. Diyelim ki, bir genç beraber oturuyoruz, beraber çay, sigara içiyoruz, ben ona hemen herhangi bir konu falan açarak hareketin görüslerini götürmeye, onun tasvibini almaya çalisiyordum. Bu konuda Batman grubundan bir kisim insan buradadir, bunlar tanik olmuslardir, benim disarida yattigimi da bir kismi bilir, aç kaldigimi, perisan kaldigimi da bilir.

    Kisacasi aslinda halkin misafirperverligi söz konusuydu, gençlerin, bu tür davetlerini falan hiç kaçirmiyorduk. Hatta bir kismi diyelim elbiselerimiz kirli, bu evde kaliyoruz, sabahleyin bize temiz giyecek elbise, gömlek de veriyorlardi, gömlegi­mizi falan da degistiriyorduk. Bu yalniz benim için degil, baska arkadaslar için de söz konusu yani, biz belli olusmus bir fon veya bir merkezden veya bir seyden gelen bir para ile ya da suyla, buyla geçinmiyorduk. Bir köye, bir kasabaya, suraya, buraya bir yere oturuyorsak bu kimisi hemserilikten olabilir, uzaktan bir tanidiktan olabilir, bir merhabadan olabilir, biriyle diyelim bir yerden bir yere otobüsle yolculuk ediyor, kendisini sahsen taniyorsak veya konusuyorsak, nereli oldugunu ögreniyorsak daha sonra pesini birakmaz gider onu arar bulur, onun vasitasiyla orada is yapmaya, bazi kisileri tanimaya, hareketin ideolojisini, görüslerini götürmeye çalisirdik. 1978’in sonlarina kadar bu böyle sürdü.

    Zaten eger Kürtler ve Kürdistan diye bir sorun olmamis olsaydi. Kürtlük ve Kürdistan sorunu ile ugrasan insanlar olmasina gerek kalmazdi. Sosyal olaylar, toplumsal olaylar öyle olaylardir ki, onlar kendileri zamani geldiginde dayatir. Yani toplumlar, uluslar, siniflar, partiler ve organizasyonlar önlerine gerçeklestiremeyecekleri hedefleri koyamazlar. Eger, gerçeklestiremeyecekleri hedefler koyarsa kafasini tasa çarpar.

    18.6.1981

    SEROKE NETEWI NE MIR MAZLUM DOGAN

  5. Simko Engizek diyor

    PIRIM DOKTOR SAID´i saygiyla aniyorum.seyh said,doktor fuad ve seyyid rizo gibi dik duran,kürdistan icin canini fedai eden PKK VE KÜRDISTAN GENERALI!!!

    nur icinde yat PIRIM VE MIRIM!!!

    doktor said esittir pkk esittir bagimsizlik ve birlesik kürdistan!!!

    kürd görmek istiyorsaniz doktor said´in gözlerine bakin-azad kürdistan doktor said´in gözlerinde gizlidir.
    eskiden kürd dedigin zaman-mert,babayigit,dürüst,sakaci,gülyüzlü,hile bilmeyene kürd derlerdi.
    iste bizim acimizdan basinda doktor said ve onbinlerce pkk sehidleri böyledir.

    dile te herdem roje welat be PIRO WELATE NE MIR DOKTOR SAID (NEVIYE SEYH SAID U DOKTOR FUAD)

  6. Simko Engizek diyor

    karasu bir kilicdaroglu-ben bunlari iyi tanirim.sapina kadar devsirme bektasi türk.
    yüzüne tükürsen baran dibari der.karasu alevi dernekleri gibi-duvar´a bak-misto kemal var.karasu bir rezil düskün ve davasina ihanet eden hain.

    amed zindan direnisine ihanet eden bir öcalan kölesi.
    seroke netewi ne mir mehmed cahid sener,sakine ana ve hamili yildirim´i arkadan vuran,satan ve bicakliyan bektasi kemalist ruhlu hain ve düskün.kendini bilen insan yedigi ekmege ihanet eder mi?karasu eder cünkü düskün ve bektasi apocudur.
    semdin sakik ve karasu´yu hareketin icinde karsi karsiya getiren,rezil eden ve küfür ettiren IBLIS ÖCALAN´in bir numarali kölesi ve elemani KARASU!!!
    semdin sakik´i amanos´a gönderdi IBLIS SEYTAN ÖCALAN-ölüme gönderdi-fakat ölmedi-cünkü semdin sakik bütün hatalari ile kürdistan generali.öyle kolay sehid düsmez.
    sonra devlet´e müracaat etti:beni imrali´yi nakledin.gelo cima?devlet yapmadi.

    semdin sakik onu ayaklarindan asardi-maalesef olmadi.

    ve karasu ne oldu?rezil bir düskün-hain ve fesat küpü-öcalan tc bayragi öp dese sevincinden aglayarak öper.
    karasu budur.

    kemalizm esittir öcalan esittir ittihad ve terakki esittir saddam esittir esad esittir pahlevi esittir khomeini!!!

    kaytan-altun-karasu-kalkan-bayik-karayilan-nuriye kesbir-nuro ve selo demirtas-remzi kartal-zübeyir aydar.
    hepsi idamlik!!!tek tek idamlik.

    öcalan takimi bir numarali kürd ve kürdistan düsmani.muawiye kervani-nutuk dergahi.

    kim varsa,hepsi idamlik.

    bunlarin asil ana karargahi anitkabir ve halfeti´de ömerli köyü.bol bol toprak yiyen kürd ve kürdistan düsmanlari.

    nuriye kesbir olan seytan suratli varligin en meshur sözü:

    önderlik sener oyunu hemen cözdü.”

    yukarida saydigim isimlerden tek bir tanesi kürd degil.kürdce bilse öyle rezil konusuyor ki,ben utaniyorum.pervin buldan olan sabiha gökcen bu sekilde amed newrozunda öcalan´dan gelen NUTUK mesajini bu sekilde okudu.

    hepsi idamlik-be guman.

    agir yaziyorum fakat benim icin en büyük suc ihanet,atasinin ülkesine ve degerine ihanet.

Yorum Yazın

E-posta hesabınızı yayınlanmıyoruz

four × 3 =

Kullanıcı deneyiminizi artırmak için çerezler kullanıyoruz. Sorun yok, rahat olun. Size özel herhangi bir bilgiyi yayınlamıyor ya da paylaşmıyoruz. Anladım, sorun yok Daha Fazla